Searching...
miercuri, 7 august 2013

"Am iubit-o, poate, cel mai mult!" Cine este femeia care a marcat atat de puternic viata lui Catalin Maruta


Am iubit-o, poate, cel mai mult!  Cine este femeia care a marcat atat de puternic viata lui Catalin Maruta
"Am iubit-o, poate, cel mai mult!" Cine este femeia care a marcat atat de puternic viata lui Catalin Maruta

Prezentatorul emisiunii "Happy Hour" isi aduce aminte cu melancolie de bunica lui, cea care i-a ghidat pasii in primii ani de viata.

"Este persoana pe care am iubit-o, poate, cel mai mult!", marturiseste el. 

"Este persoana care m-a crescut pana la varsta de 5 ani... Nu este zi sa nu ma gandesc macar 5 minute la ea si sa-l rog pe Dumnezeu sa aiba grija de ea, acolo unde este ea... sa aiba lumina...", mai spune Catalin Maruta.

"A fost cel mai bun om pe care l-am intalnit vreodata... Mama Ioana... Asa-i spunem mereu.... mama Ioana mea!... Amintiri care te rascolesc si te fac sa iti doresti sa mai fii copil...", isi aminteste cu drag prezentatorul "Happy Hour".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu