Searching...
sâmbătă, 24 august 2013

Dezvlauire WOW facuta de Andreea Banica! "Mi-am propus sa ma marit cu omul cu care fac prima oara sex!"

Invitata la emisiunea "Oamenii Realitatii" de la Realitatea TV, artista a facut mai multe dezvaluiri despre viata personala, dar cel mai interesant lucru a fost legat de casatoria cu Lucian."Dumnezeu a facut sa fie asa. Avem o relatie de 19 ani. Eu mi-am propus ca ma voi marita cu barbatul cu care imi voi incepe viata sexuala. Sunt o norocoasa. Am inceput relatia de la 14 ani, eram niste copii. Ne-am mutat de la 21 de ani impreuna. El mergea cu noi in turnee. A atras de partea lui alti artisti. Povestea noastra nu e siropoasa. Lui Lucian nu-i place sa apara in fata camerei. Nu suporta sa fie filmat, pozat. Am incercat sa facem lucrul acesta luandu-ne o casa intr-un cartier mai izolat", a declarat Andreea. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu