Searching...
miercuri, 7 august 2013

Scandalul continuă! Doi artişti de top se ceartă ca la uşa cortului!


În urmă cu puţin timp, a avut loc un scandal de proporţii in showbiz! Dopi dintre cei mai cunoscuţi artişti de la noi s-au certat pe...titlul unei piese de top!
Matteo şi Connect-R sunt cei doi artişti care au avut ceva de împărţit, şi asta nu demult ci în urmă cu vreo două luni. Mai precis, Matteo susţinea, la vremea respectivă, că prietenul lui i-a furat titlul unei piese. Cu alte cuvinte piesa lui Matteo a "Mai du-te-n INIMA mea” s-a transformat în "Mai da-te-n dragostea mea" iar războiul dintre Matteo şi Connect-R a fost de nedescris. Din prieteni şi colaboratori cei doi au ajuns să nu îşi mai vorbească.
De curând, însă, s-a zvonit că, în sfârşit Matteo şi Connect-R au îngropat securea războiului şi toate sunt bune şi frumoase între ei. Ei aş! Nici gând de aşa ceva! Matteo însuşi a scris pe contul său de facebook că nu îşi iartă fostul prieten. 
"M-a sunat un prieten şi mi-a spus că a citit într-un ziar că eu am luat bani ca să renunţ la drepturile pentru “Mai du-te-n INIMA mea”. Scriu aici: este complet FALS!!! Nu am luat niciun ban şi nu există nimic pe lumea asta care să mă facă să mă vând la modul ăsta şi să mă pretez la genul asta de meschinării. Concluzia mea este: aveţi grijă cui împărtăşiţi planurile pentru că văd că e din ce in ce mai greu să găseşti prieteni.".

Foto: Facebook

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu